S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Akreditovaná kalibrační laboratoř:
 
 
 
Naše společnost je držitelem Certifikátu systému managementu dle Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2014/31/EU pro „EU prohlašování shody“ (prvotní ověření) vah s neautomatickou činností.



Otevírací doba během svátků 2024/2025

23.12.2024 Otevřeno, běžná pracovní doba
24-27.12.2024 Zavřeno
30.12.2024 Otevřeno, běžná pracovní doba
31.12.2024-1.1.2025 Zavřeno
2.1.2025-6.1.2025 Inventura, omezený provoz


        

TRILEX OBCHOD

Program pro poskytování správných informací o odběratelích a dodavatelích pracovníkům organizace

Skladem
(viz. dostupnost)

 

Hlídací pes
Dostupnost: K odeslání do 24 hodin
Číslo produktu: TRIOBCHOD
Výrobce: TRINIDON
Celková cena: bude kalkulována dle požadavků
Cena bez DPH : 1 Kč (0 €)
Cena s DPH (21 %):
1 Kč (0 €)

Obecná charakteristika

Primárním úkolem modulu Obchod je poskytovat správné informace o odběratelích a dodavatelích pracovníkům organizace. Cílem je zvýšit flexibilitu ve vztahu k odběrateli. Prioritou nejvyšší důležitosti je vždy rychlost splnění přání odběratele, vyřízení a realizace jeho objednávky. Svou provázaností s ostatními moduly informačního systému umožňuje nejen sledování vývoje v reálném čase, ale umožňuje i rychlé rozhodování managementu v závislosti na vzniklé obchodní situaci nebo obchodním případu.

Trilex - Obchod je plně provázán na ostatní moduly

IS Trilex a posunuje laťku kvality zpracování dat o další pomyslnou příčku. Základními rysy produktu je zvýšení efektivnosti v oblasti obchodní politiky organizace, což je dáno např. špičkově navrženým systémem ceníků a vícestupňovým systémem slev, který umožňuje vysokou variabilitu. Rozhodování je ponecháno na pracovních místech s danou operativní činností.

Management je pak schopen procesy přímo ovlivňovat formou centralizace strategické činnosti, čímž dochází ke snižování nákladů.

Obchodní oddělení má k dispozici kompletní evidenci tuzemských i zahraničních obchodních partnerů firmy, jak odběratelů, tak dodavatelů a k nim veškeré důležité a potřebné informace, včetně přehledů dokladů pro ně vytvořených (skladové výdejky, skladové příjemky, pohledávky, závazky apod.). Pro jednotlivé obchodní partnery je možno tvořit individuální prodejní ceníky, nabídkové listy zboží a lze také každému partnerovi, či jednotlivým provozovnám partnerů nastavit zcela individuální poskytování různých slev, nebo i přirážek.

Samozřejmostí je tvorba dokladů, jak v měně účetní, tak v měnách cizích, v případě zahraničních partnerů.

Pro zahraniční partnery je také možno přizpůsobit tiskové výstupy dokladů do příslušné jazykové verze.

Pro přehlednou a rychlou tvorbu skladových dokladů (výdejky na zboží) pro obchodní partnery je v ISTrilex vytvořen kvalitně propracovaný systém Rozvozních linek, který je schopen zpracovávat EDI objednávky (za pomocí modulu EDI com), a který je přímo provázán na tvorbu Výrobních zakázek v modulu Výroba.

Velmi potřebným nástrojem každého obchodníka je nejen přehled o prodaném zboží, ale také o zboží reklamovaném. V této oblasti je obchodníkovi nápomocna evidence reklamovaného zboží, kterou shromažďuje modul Reklamace. Tento modul má k dispozici několik typů sestav pro rozklíčování reklamovaného zboží.

Velmi účinným prostředkem pro rychlejší výměnu dat mezi firmou a obchodními partnery je EDI komunikace, kterou zajišťuje modul EDI com.

Nezbytným pomocníkem každého obchodního oddělení jsou vyhodnocovací reportingy prodejů a příjmů, které umožňují rychlý přehled o odběru zboží u jednotlivých partnerů a mohou tak sloužit např. i jako podklady pro firemní porady. Sestavy je možno vytvořit také pro použití v MS Excel a dále s nimi pak pracovat.


Základní části modulu jsou

  • evidence odběratelů a dodavatelů
  • evidence dokladů obchodních partnerů
  • ceníky, systém slev a přirážek
  • nabídkové listy
  • rozvozy
  • zpracování objednávek
  • přehledy dokladů a faktur

Přínosy uživatelům

  • produkt je vždy nastaven pro vlastní filozofii daného vedoucího obchodního manažera
  • procesy oceňování zboží je možno provádět nejen jednotlivě, ale rovněž po skupinách nebo hromadně
  • dnes velmi využívané slevové akce lze definovat a plánovat měsíce dopředu s automatickým nastavením počátku a ukončení akce
  • zrychluje a zlepšuje výměnu informací na úrovni společnosti ve vztahu k vedení a naopak k jiným pracovním střediskům (např. výrobní střediska)
  • poskytuje včas a rychle znalost finanční situace

Výrobce: TRINIDON
MGJjMTE3
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: